Ubezpieczenie socjalne

Obowiązkowe ubezpieczenie socjalne (Sozialversicherung) dla osób zatrudnionych w Niemczech. Musisz wybrać swoją Krankenkasse? Chętnie udzielimy pomocy:

  • państwowe ubezpieczenia zdrowotne
  • państwowe ubezpieczenie emerytalne
  • państwowe ubezpieczenie opiekuńcze
  • państwowe ubezpieczenie na wypadek bezrobocia
  • państwowe ubezpieczenie wypadkowe
Płacisz wysokie składki socjalne (Sozialabgaben) i podatek (Lohnsteuer)? Bezpłatnie doradzimy Ci jak legalnie możesz oszczędzić comiesięczne odciągi dla Państwa. Więcej informacji: g.sepiolo@office-pro.eu

2 Kommentare:

  1. Myślę, że to jest całkiem normalne i jeżeli ktoś nawet bezrobotny chce być objęty ubezpieczeń to musi wykonać szereg czynności. Ja również bardzo chętnie używam porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ aby w jak najprostszy i szybki sposób znaleźć najbardziej odpowiednią polisę dla mnie i mojej rodziny.

    AntwortenLöschen
  2. Nie wiedziałem nawet że istnieje takie ubezpieczenie, ale jak widać są różne formy polis ubezpieczeniowych. Ja bardzo chwalę sobie portal http://swiatubezpieczen.net.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest wiedzieć dużo więcej o ubezpieczeniach.

    AntwortenLöschen